Dojedziemy do Ciebie!
Wybierz swoją lokalizację.
Nasz mobilny punkt obsługi klienta może przeprowadzić wydanie certyfikatu na terenie Warszawy i okolic. Musimy się tylko umówić na spotkanie.
Wybierz miejsce, w które mamy dojechać.
Kwalifikowany podpis elektroniczny od Certum służy do cyfrowego podpisywania dokumentów. Ma taką samą moc prawną jak podpis tradycyjny. Dostępny jest w dwóch wariantach: przechowywany w chmurze lub zapisywany na karcie umieszczonej w czytniku. Obie opcje są akceptowane przez wszystkie kluczowe systemy administracji publicznej w Polsce. Pomożemy Ci wybrać opcję, która będzie dla Ciebie najlepsza.
Aktywacja u Ciebie
Znajdź z nami najlepsze rozwiązanie dla swojej firmy!
Podpiszesz nim deklarację ZUS (program Płatnik), e-Deklarację, JPK wysyłane do Urzędów Kontroli Skarbowej oraz wiele innych dokumentów.
Zastosowania aktywacji podpisu
Używasz certyfikatu kwalifikowanego, który współpracuje z innymi aplikacjami funkcjonującymi na rynku.
Podpisujesz zlecenia, zamówienia, faktury i wiele innych dokumentów finansowych.
Zawierasz umowy
cywilno-prawne, bez względu na ich wartość.
Jak uzyskać podpis online?
Zadzwoń do nas i znajdź z nami najlepsze rozwiązanie dla Ciebie. Mamy doświadczenie i gwarantujemy profesjonalną obsługę!
Ustalimy wspólnie dogodny dla Ciebie termin spotkania.
Bez tego dokumentu nie uda nam się aktywować podpisu (nie może to być aplikacja mObywatel).
Nasza kompleksowa usługa obejmuje aktywację i instalację certyfikatu, szkolenie i testowe podpisanie dokumentu.
minut
+
koncentracji na swoim biznesie, bez zbędnej papierologii
zadowolonych firm korzystających
z naszych usług
średni czas wydania podpisu
%
SmartDiGo to miejsce, gdzie całkowicie zdalnie uzyskasz podpis elektroniczny (certyfikat kwalifikowany). Bez wychodzenia z domu. Minimum formalności. Szybko, z profesjonalną i fachową obsługą. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Certum by Asseco.
SmartDigo Sp. z o.o.
REGON: 36648532400000
info@smartdigo.com
NIP: 5322064296
+48 504 832 032