Jakie dokumenty są wymagane? >

Potrzebujesz pomocy?

Połącz się z nami poprzez TeamViewera!

Z nami to proste!

Nasze wsparcie techniczne zapewni ci pomoc

z wykonaniem wszyskich czynności.

Odnowienie podpisu lub przeniesienie do chmury

W każdym momencie możesz przenieść swój certyfikat na chmurową kartę SimplySign. 

Przeniesienie certyfikatu z karty na chmurę zapewni Ci pełną mobilność.

E-podpis SimplySign funkcjonuje bez fizycznej karty oraz czytnika. Podpiszesz nim wszelkie dokumenty w dowolnym czasie i miejscu – na telefonie, tablecie lub komputerze.

Odnowienie podpisu lub przeniesienie do chmury

Odnów Twój podpis nie czekając do końca ważności Twojego certyfikatu.

Odnowienie możesz kupić w naszym sklepie.

 

Podpiszesz nim deklarację ZUS (program Płatnik), e-Deklarację, JPK wysyłane do Urzędów Kontroli Skarbowej oraz wiele innych dokumentów.

Zastosowania aktywacji podpisu

Używasz certyfikatu kwalifikowanego, który współpracuje z innymi aplikacjami funkcjonującymi na rynku.

Podpisujesz zlecenia, zamówienia, faktury i wiele innych dokumentów finansowych.

Zawierasz umowy

cywilno-prawne, bez względu na ich wartość.

Jak odnowić lub przenieść podpis do chmury?

1. Skontaktuj się z nami

 

 

Zadzwoń do nas, aby dowiedzieć się jakie są możliwości odnowienia. Podczas rozmowy pomożemy Ci wybrać rozwiązanie, które spełni Twoje oczekiwania.

2. Umówmy się

na spotkanie

 

Jeżeli takie usługi potrzebujesz możemy pomóc ci odnowić certyfikat CERTUM.

3. Uważaj

 

 

Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego nie kończy się na zakupie samego kodu do odnowienia. Aby przedłużyć podpis kwalifikowany, należy kod aktywować przed końcem ważności posiadanego certyfikatu.

 

4. Dalsze wsparcie

 

 

Nasza kompleksowa usługa przedłużenia podpisu elektronicznego zapewnia Ci pomoc techniczną przez cały okres trwania odnowionego certyfikatu.

 

1

minut

+

1

koncentracji na swoim biznesie, bez zbędnej papierologii

zadowolonych firm korzystających

z naszych usług

średni czas wydania podpisu

1

%

Nawigacja

O nas

SmartDiGo to miejsce, gdzie całkowicie zdalnie uzyskasz podpis elektroniczny (certyfikat kwalifikowany). Bez wychodzenia z domu. Minimum formalności. Szybko, z profesjonalną i fachową obsługą. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Certum by Asseco.

Informacje

SmartDigo Sp. z o.o.

Kontakt

REGON: 36648532400000

info@smartdigo.com

NIP: 5322064296

+48 504 832 032