Obsługujemy klientów ze wszystkich kontynentów. Wydaliśmy najwiecej podpisów CERTUM zdalnie za pomocą najnowszej metody weryfikacji, która pozwala wydać podpis dla obcokrajowca w 30 minut. W ostatnim czasie wydaliśmy podpisy dla obywateli z:
Australii, Indii, USA, Chin, Gruzji, Izraela, Holandii, Belgii, Francji, Niemiec, Szwecji, Hiszpanii, Grecji, Rumunii, Czech, Ukrainy, Kanady, Portugalii, Luksemburga, Tajwanu, Egiptu, Japonii, Danii, Norwegii, Turcji, Arabi Saudyjskiej i innych.
Jestes w Polsce? Jesteś zagranica?
Ta usługa jest dla Ciebie!
Kwalifikowany podpis elektroniczny Certum służy do cyfrowego podpisywania dokumentów. Ma taką samą moc prawną jak podpis tradycyjny. Dostępny jest w dwóch wariantach: przechowywany w chmurze lub zapisywany na karcie umieszczonej w czytniku. Obie opcje są akceptowane przez wszystkie kluczowe systemy administracji publicznej w Polsce. Pomożemy Ci wybrać opcję, która będzie dla Ciebie najlepsza.
Potrzebujesz podpis dla obcokrajowca przebywającego poza granicami Polski?
Pracujesz w kancelarii, w firmie, korporacji? Twój wspólnik mieszka zagranicą?
Europa, Azja, USA, Australia? Gdziekolwiek jest, nie ma to znaczenia. Uzyskamy dla niego podpis online, bez konieczności wizyty u notariusza.
Gwarantujemy w pełni profesjonalną i kompleksową usługę aktywacji podpisu kwalifikowanego. Posiadamy rekomendacje.
Podpiszesz nim deklarację ZUS (program Płatnik), e-Deklarację, JPK wysyłane do Urzędów Kontroli Skarbowej oraz wiele innych dokumentów.
Zastosowania aktywacji podpisu
Używasz certyfikatu kwalifikowanego, który współpracuje z innymi aplikacjami funkcjonującymi na rynku.
Podpisujesz zlecenia, zamówienia, faktury i wiele innych dokumentów finansowych.
Zawierasz umowy
cywilno-prawne, bez względu na ich wartość.
Jak uzyskać podpis online?
Zadzwoń do nas, aby dowiedzieć się więcej o naszych produktach i usługach. Jest to najszybsza forma kontaktu. Podczas rozmowy pomożemy Ci wybrać rozwiązanie, które spełni Twoje oczekiwania.
wybierzemy dogodny dla Ciebie termin spotkania.
Bez tego dokumentu nie uda nam się aktywować podpisu, nie może to być aplikacja mObywatel
Nasza kompleksowa usługa obejmuje aktywację podpisu, instalację certyfikatu, szkolenie i używania podpisu.
minut
+
koncentracji na swoim biznesie, bez zbędnej papierologii
zadowolonych firm korzystających
z naszych usług
średni czas wydania podpisu
%
SmartDiGo to miejsce, gdzie całkowicie zdalnie uzyskasz podpis elektroniczny (certyfikat kwalifikowany). Bez wychodzenia z domu. Minimum formalności. Szybko, z profesjonalną i fachową obsługą. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Certum by Asseco.
SmartDigo Sp. z o.o.
REGON: 36648532400000
info@smartdigo.com
NIP: 5322064296
+48 504 832 032