Obsługujemy klientów ze wszystkich kontynentów. Wydaliśmy najwiecej podpisów CERTUM zdalnie za pomocą najnowszej metody weryfikacji, która pozwala wydać podpis dla obcokrajowca w 30 minut. W ostatnim czasie wydaliśmy podpisy dla obywateli z:

Australii, Indii, USA, Chin, Gruzji, Izraela, Holandii, Belgii, Francji, Niemiec, Szwecji, Hiszpanii, Grecji, Rumunii, Czech, Ukrainy, Kanady, Portugalii, Luksemburga, Tajwanu, Egiptu, Japonii, Danii, Norwegii, Turcji, Arabi Saudyjskiej i innych.

Obsługujemy cała Polskę oraz cały świat!

 

Jestes w Polsce?  Jesteś zagranica?

Ta usługa jest dla Ciebie!

Kwalifikowany podpis elektroniczny Certum służy do cyfrowego podpisywania dokumentów. Ma taką samą moc prawną jak podpis tradycyjny. Dostępny jest w dwóch wariantach: przechowywany w chmurze lub zapisywany na karcie umieszczonej w czytniku. Obie opcje są akceptowane przez wszystkie kluczowe systemy administracji publicznej w Polsce. Pomożemy Ci wybrać opcję, która będzie dla Ciebie najlepsza.

Podpis Dla Obcokrajowca

Potrzebujesz podpis dla obcokrajowca przebywającego poza granicami Polski?

Pracujesz w kancelarii, w firmie, korporacji? Twój wspólnik mieszka zagranicą?

 

Europa, Azja, USA, Australia? Gdziekolwiek jest, nie ma to znaczenia. Uzyskamy dla niego podpis online, bez konieczności wizyty u notariusza. 

 

Gwarantujemy w pełni profesjonalną i kompleksową usługę aktywacji podpisu kwalifikowanego. Posiadamy rekomendacje.

Jakie dokumenty są wymagane? >

Podpiszesz nim deklarację ZUS (program Płatnik), e-Deklarację, JPK wysyłane do Urzędów Kontroli Skarbowej oraz wiele innych dokumentów.

Zastosowania aktywacji podpisu

Używasz certyfikatu kwalifikowanego, który współpracuje z innymi aplikacjami funkcjonującymi na rynku.

Podpisujesz zlecenia, zamówienia, faktury i wiele innych dokumentów finansowych.

Zawierasz umowy

cywilno-prawne, bez względu na ich wartość.

Jak uzyskać podpis online?

1. Skontaktuj się z nami

 

Zadzwoń do nas, aby dowiedzieć się więcej o naszych produktach i usługach. Jest to najszybsza forma kontaktu. Podczas rozmowy pomożemy Ci wybrać rozwiązanie, które spełni Twoje oczekiwania.

2. Umówmy się

na spotkanie

 

wybierzemy dogodny dla Ciebie termin spotkania.

3. Przygotuj dowód osobisty lub paszport

 

 

Bez tego dokumentu nie uda nam się aktywować podpisu, nie może to być aplikacja mObywatel

 

4. Podpisz ze nami pierwszy dokument

 

 

Nasza kompleksowa usługa obejmuje aktywację podpisu, instalację certyfikatu, szkolenie i używania podpisu.

 

1

minut

+

1

koncentracji na swoim biznesie, bez zbędnej papierologii

zadowolonych firm korzystających

z naszych usług

średni czas wydania podpisu

1

%

Nawigacja

O nas

SmartDiGo to miejsce, gdzie całkowicie zdalnie uzyskasz podpis elektroniczny (certyfikat kwalifikowany). Bez wychodzenia z domu. Minimum formalności. Szybko, z profesjonalną i fachową obsługą. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Certum by Asseco.

Informacje

SmartDigo Sp. z o.o.

Kontakt

REGON: 36648532400000

info@smartdigo.com

NIP: 5322064296

+48 504 832 032