Pieczętuj dokumenty za pomocą karty i czytnika

 

Opieczętujesz swoje dokumenty wykorzystując niewielki czytnik i karty kryptograficzne

 

  • Pieczętujesz dokumenty na komputerze

 

  • Pieczętujesz za pomocą karty i czytnika

 

  • Uwierzytelniasz pieczęć kodem PIN

 

  • Czytnik działa na systemach Windows i macOS

 

 

 

 

 

 

 

 

Wybierz aplikację SimplySign, jeśli cenisz mobilność

i chcesz pieczętować dokumenty biznesowe

w dowolnym czasie i miejscu

 Pieczętuj dokumenty w aplikacji mobilnej

 

Opieczętujesz dokumenty wykorzystując aplikacje SimplySign na swoim urządzeniu mobilnym

 

  • Pieczętujesz dokumenty w aplikacji mobilnej, bez karty i czytnika

 

  • Korzystasz z aplikacji na smartfonie, tablecie i komputerze

 

  • Pieczętujesz dokumenty biznesowe w dowolnym miejscu i czasie

 

  • Dwuetapowe uwierzytelnienie klienta daje Ci dodatkową ochronę

 

  • Aplikacja SimplySign działa na Windows, macOS, Android i iOS

 

Wybierz aplikację SimplySign, jeśli cenisz mobilność

i chcesz pieczętować dokumenty biznesowe

w dowolnym czasie i miejscu

Wewnętrzne

Dokumentacja pracownicza

Plany i strategie

Zarchiwizowane umowy

Sprawozdania i raporty

Zewnętrzne

Oficjalna korespondencja firmowa

Ulotki reklamowe

Oferty dla klientów

Dokumenty cDokumenty prawneelne

Faktury elektroniczne

Zastosowanie kwalifikowanej pieczęci elektronicznej Certum

Cechy kwalifikowanej pieczęci elektronicznej Certum

Współpraca z Adobe

Twoja pieczęć zostanie automatycznie rozpoznana w oprogramowaniu Adobe

Budowanie zaufania

Budujesz zaufanie

i wiarygodność wśród klientów

Renoma firmy

Dbasz o dobre imię swoje

i swojej firmy

All-included

Wraz z pieczęcią otrzymasz kartę i sterowniki.

Jakie dokumenty są wymagane? >

Potrzebujesz pomocy?

Połącz się z nami poprzez TeamViewera!

Z nami to proste!

Nasze wsparcie techniczne zapewni ci pomoc

z wykonaniem wszyskich czynności.

Pieczęć elektroniczna

i podpis elektroniczny

 

Kwalifikowana pieczęć elektroniczna Certum nie jest alternatywą dla e-podpisu, a nasi klienci często korzystają z obu rozwiązań. Pieczęć elektroniczna służy im do uwierzytelnienia dokumentów firmowych, a e-podpisu używają, gdy potrzebne jest oświadczenie woli konkretnej osoby.

Czym jest pieczęć elektroniczna Certum?

Pieczętowanie dokumentów online

 

Kwalifikowana pieczęć elektroniczna Certum jest cyfrowym odpowiednikiem Twojej pieczątki firmowej. Zawiera nazwę, adres i inne dane przedsiębiorstwa.

Nasi klienci wykorzystują ją do uwierzytelniania i zapewniania integralności swoich e-dokumentów.

Pieczęć elektroniczna jest dostępna w dwóch wariantach: zapisana na karcie umieszczanej w czytniku oraz w aplikacji mobilnej SimplySign. Pomożemy Ci dobrać wersję dopasowaną do Twoich potrzeb.

 

1

minut

+

1

koncentracji na swoim biznesie, bez zbędnej papierologii

zadowolonych firm korzystających

z naszych usług

średni czas wydania podpisu

1

%

Nawigacja

O nas

SmartDiGo to miejsce, gdzie całkowicie zdalnie uzyskasz podpis elektroniczny (certyfikat kwalifikowany). Bez wychodzenia z domu. Minimum formalności. Szybko, z profesjonalną i fachową obsługą. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Certum by Asseco.

Informacje

SmartDigo Sp. z o.o.

Kontakt

REGON: 36648532400000

info@smartdigo.com

NIP: 5322064296

+48 504 832 032