Potwierdzeniem najwyższych standardów zapewnianych przez Certum są certyfikaty: WebTrustSM/TM oraz TÜV. Jesteśmy również wymienieni na liście zaufanych dostawców usług, a także na liście zaufania zatwierdzonej przez eIDAS i Adobe.
e-podpis mobilny
Certyfikat kwalifikowany (1 rok / 2 lata / 3 lata)
E-podpis automatycznie rozpoznawany w oprogramowaniu Adobe
Wspieranie kluczowych aplikaci rynkowych (np.: program Platnik / e-Deklaracie]
Dziata na smartfonie / tablecie
Dziata bez fizcznei karty i czvtnika
Dziata na wielu platformach (Windows, macOS; AndroidOS, iOS)
Mozliwosc integracii z SimplvSian za pomoca API
Silne uwierzytelnianie klienta (dwusktadnikowe uwierzvtelnienie)
e-podpis klasyczny
Podpis kartą i czytnikiem
Zestaw Certum MINI to urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego. Dokument podpisujesz elektronicznie za pomocą karty i czytnika. Podłączasz urządzenie do komputera, wkładasz kartę, a następnie potwierdzasz podpis w intuicyjnej aplikacji komputerowej.
Podpis w aplikacji mobilnej SimplySign
Dokument podpisujesz w wygodnej aplikacji mobilnej SimplySign. Twój podpis jest potwierdzany przez uwierzytelnianie dwuetapowe i zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo. To rozwiązanie jest najszybszym sposobem na podpisywanie dokumentów.
Umówmy się na spotkanie!
Skorzystaj z naszych punktów mobilnych lub weryfikacji online.
Na spotkaniu możesz podjąć decyzję, który wariant jest dla Ciebie
Podpiszesz nim deklarację ZUS (program Płatnik), e-Deklarację, JPK wysyłane do Urzędów Kontroli Skarbowej oraz wiele innych dokumentów.
Zastosowania aktywacji podpisu
Używasz certyfikatu kwalifikowanego, który współpracuje z innymi aplikacjami funkcjonującymi na rynku.
Podpisujesz zlecenia, zamówienia, faktury i wiele innych dokumentów finansowych.
Zawierasz umowy
cywilno-prawne, bez względu na ich wartość.
Jak działa ta forma podpisu
Skorzystaj z wygodnej aplikacji mobilnej do podpisywania dokumentów. Twój podpis jest potwierdzany przez uwierzytelnianie dwuetapowe. To rozwiązanie pomoże Ci załatwić formalności w dowolnym miejscu i czasie.
Do podpisania dokumentów potrzebujesz tylko aplikacji
Uwierzytelnianie dwuetapowe zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo
Możesz podpisać do 15 dokumentów na sekundę
Z łatwością zintegrujesz SimplySign ze swoim systemem za pomocą API
Aplikacja działa na smartfonach, tabletach i komputerach z systemami operacyjnymi Windows, macOS, AndroidOS, iOS
Skorzystaj z aplikacji SimplySign, jeśli potrzebujesz rozwiązania, które zapewni Ci wygodę podpisywania dokumentów biznesowych i prywatnych w dowolnym miejscu i czasie.
Do podpisywania dokumentów potrzebny jest komputer, czytnik i karta
Możesz podpisać jeden dokument na sekundę
Możesz wybrać czytnik kart Mini lub Standard
Rozwiązanie działa w systemach operacyjnych Windows i macOS
Wybierz opcję z kartą i czytnikiem, jeśli chcesz podpisywać dokumenty z biura.
minut
+
koncentracji na swoim biznesie, bez zbędnej papierologii
zadowolonych firm korzystających
z naszych usług
średni czas wydania podpisu
%
SmartDiGo to miejsce, gdzie całkowicie zdalnie uzyskasz podpis elektroniczny (certyfikat kwalifikowany). Bez wychodzenia z domu. Minimum formalności. Szybko, z profesjonalną i fachową obsługą. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Certum by Asseco.
SmartDigo Sp. z o.o.
REGON: 36648532400000
info@smartdigo.com
NIP: 5322064296
+48 504 832 032