Jakość Certum

Potwierdzeniem najwyższych standardów zapewnianych przez Certum są certyfikaty: WebTrustSM/TM oraz TÜV. Jesteśmy również wymienieni na liście zaufanych dostawców usług, a także na liście zaufania zatwierdzonej przez eIDAS i Adobe.

e-podpis mobilny

Certyfikat kwalifikowany (1 rok / 2 lata / 3 lata)

 

E-podpis automatycznie rozpoznawany w oprogramowaniu Adobe

 

Wspieranie kluczowych aplikaci rynkowych (np.: program Platnik / e-Deklaracie]

 

Dziata na smartfonie / tablecie

 

Dziata bez fizcznei karty i czvtnika

 

Dziata na wielu platformach (Windows, macOS; AndroidOS, iOS)

 

Mozliwosc integracii z SimplvSian za pomoca API

 

Silne uwierzytelnianie klienta (dwusktadnikowe uwierzvtelnienie)

e-podpis klasyczny

Podpis kartą i czytnikiem

Zestaw Certum MINI to urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego. Dokument podpisujesz elektronicznie za pomocą karty i czytnika. Podłączasz urządzenie do komputera, wkładasz kartę, a następnie potwierdzasz podpis w intuicyjnej aplikacji komputerowej.

Podpis w aplikacji mobilnej SimplySign 

 

Dokument podpisujesz w wygodnej aplikacji mobilnej SimplySign. Twój podpis jest potwierdzany przez uwierzytelnianie dwuetapowe i zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo. To rozwiązanie jest najszybszym sposobem na podpisywanie dokumentów.

Umówmy się na spotkanie!

Skorzystaj z naszych punktów mobilnych lub weryfikacji online.

Na spotkaniu możesz podjąć decyzję, który wariant jest dla Ciebie

 

Pomożemy Ci wybrać

która forma podpisu

jest dla Ciebie

Podpiszesz nim deklarację ZUS (program Płatnik), e-Deklarację, JPK wysyłane do Urzędów Kontroli Skarbowej oraz wiele innych dokumentów.

Zastosowania aktywacji podpisu

Używasz certyfikatu kwalifikowanego, który współpracuje z innymi aplikacjami funkcjonującymi na rynku.

Podpisujesz zlecenia, zamówienia, faktury i wiele innych dokumentów finansowych.

Zawierasz umowy

cywilno-prawne, bez względu na ich wartość.

SimplySign

Jak działa ta forma podpisu

Skorzystaj z wygodnej aplikacji mobilnej do podpisywania dokumentów. Twój podpis jest potwierdzany przez uwierzytelnianie dwuetapowe. To rozwiązanie pomoże Ci załatwić formalności w dowolnym miejscu i czasie.

  • Do podpisania dokumentów potrzebujesz tylko aplikacji

  • Uwierzytelnianie dwuetapowe zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo

  • Możesz podpisać do 15 dokumentów na sekundę

  • Z łatwością zintegrujesz SimplySign ze swoim systemem za pomocą API

  • Aplikacja działa na smartfonach, tabletach i komputerach z systemami operacyjnymi Windows, macOS, AndroidOS, iOS

Skorzystaj z aplikacji SimplySign, jeśli potrzebujesz rozwiązania, które zapewni Ci wygodę podpisywania dokumentów biznesowych i prywatnych w dowolnym miejscu i czasie.

  • Użyj karty i czytnika do elektronicznego podpisywania dokumentów. Wystarczy podłączyć czytnik do komputera, włożyć kartę, a następnie potwierdzić podpis w intuicyjnej aplikacji komputerowej.

    • Do podpisywania dokumentów potrzebny jest komputer, czytnik i karta

    • Możesz podpisać jeden dokument na sekundę

    • Możesz wybrać czytnik kart Mini lub Standard

    • Rozwiązanie działa w systemach operacyjnych Windows i macOS

    Wybierz opcję z kartą i czytnikiem, jeśli chcesz podpisywać dokumenty z biura.

 

Zestaw Certum Mini

1

minut

+

1

koncentracji na swoim biznesie, bez zbędnej papierologii

zadowolonych firm korzystających

z naszych usług

średni czas wydania podpisu

1

%

Nawigacja

O nas

SmartDiGo to miejsce, gdzie całkowicie zdalnie uzyskasz podpis elektroniczny (certyfikat kwalifikowany). Bez wychodzenia z domu. Minimum formalności. Szybko, z profesjonalną i fachową obsługą. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Certum by Asseco.

Informacje

SmartDigo Sp. z o.o.

Kontakt

REGON: 36648532400000

info@smartdigo.com

NIP: 5322064296

+48 504 832 032